Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORPetek, Tomaž - avtor
NASLOVStrategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
V PUBLIKACIJIŠolsko polje. - ISSN 1581-6036. - ǂLetn. ǂ23, ǂšt. ǂ3/4 (2012), str. 199-220, 288-289.
KRATKA VSEBINAPrispevek je teoretična razprava o strategijahraziskovanja in poučevanja pismenosti s poudarkom na bralni pismenosti. Namenjen je predvsem učiteljem, ki poučujejo v razredu. Prikazani so modeliusvajanja branja, ki omogočajo uresničevanje bralne pismenosti, velika pozornost pa je namenjena ocenjevanju bralnega razumevanja učencev (cilji ocenjevanja branja, ocenjevanje branja na krajevni in državni ravni ter različne prilagoditve, merila za prepoznavanje bralnih motenj, ocenjevanje branja, ki nam pomaga pri poučevanju, merjenje znanja na osnovi učnega načrta ...). Ker sta branje in pisanje dve neposredno povezani sporazumevalni dejavnosti, je na konkretnem modelu prikazano povezovanje branja in pisanja, nakazana pa je tudi neposredna povezava s prakso na modelu za ocenjevanje CLAS-Plus, ki smo ga prilagodili slovenskemu vzgojno-izobraževalnemu sistemu. // The article is a theoretical discussionabout research and literacy teaching strategies with an emphasis on readingliteracy. It is especially intended for teachers giving lessons. The modelsof learning to read, making realization of reading literacy possible, are presented and a lot of attention is given to the evaluation of studentsʼ reading comprehension (reading evaluation aims, reading evaluation on the local and state level and different adjustment criteria for the recognitionof reading disorders, the evaluation of reading that helps with teaching, measuring knowledge on the basis of the curriculum, etc.). Since reading and writing are two directly related activities, a concrete model exemplifies the correlation of reading and writing, and the direct relationwith practical work is indicated on the evaluation model CLAS-Plus, which we have adapted to the Slovene educational system.
OPOMBEBibliografija: str. 218-220 // Povzetek ; Abstract
OSTALI NASLOVIResearch and literacy teaching strategies
PREDMETNE OZNAKE// branje // bralna pismenost // raziskovanje// poučevanje // modeli branja // ocenjevanje // organizacija pouka // reading literacy // researching literacy // teaching literacy // reading models // evaluation // education
UDK028:37.091.2, 37.091.2:028

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010