VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2009 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Močnik, Jelka - avtor |
ODGOVORNOST | Tončič, Vera - avtor |
NASLOV | Pouk zgodovine v sodelovanju s šolsko knjižnico = Teaching history with co-operation with school library |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ19, ǂšt. ǂ2/3 (2009), str. 187-192. |
KRATKA VSEBINA | Pri urah knjižničnih informacijskih znanj se učenci usposabljajo, da bodo samostojni uporabniki knjižnic in informacijsko pismene osebe. V povezavi s poukom izdelujejo pisne naloge inali pripravijo govorne nastope. V članku je predstavljen primer ure zgodovine v šolski knjinici, ko učenci za dosego določenih znanj iščejo, vrednotijo in uporabljajo knjinično gradivo, ki ga tudi navedejo. Za medpredmetne povezave je potrebno timsko delo. // In lessons of library andinformation knowledge the pupils acquire independence as library users and also information literacy. In connection with other courses they make written assignments and/or prepare spoken performances. The paper presents an example of a lesson in History in a school library. The pupils, in orderto acquire certain knowledge, seek, evaluate and use library material whichthey also cite. Successful crosscuricular connections requires team work. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 190 |
OSTALI NASLOVI | Teaching history with co-operation with schoollibrary |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // osnovne šole // zgodovina // učni predmeti // knjižnična informacijska znanja // medpredmetno povezovanje // timsko delo |
UDK | 37.016:93/94:027.8 |