Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2009
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORMočnik, Jelka - avtor
ODGOVORNOSTTončič, Vera - avtor
NASLOVPouk zgodovine v sodelovanju s šolsko knjižnico = Teaching history with co-operation with school library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ19, ǂšt. ǂ2/3 (2009), str. 187-192.
KRATKA VSEBINAPri urah knjižničnih informacijskih znanj se učenci usposabljajo, da bodo samostojni uporabniki knjižnic in informacijsko pismene osebe. V povezavi s poukom izdelujejo pisne naloge inali pripravijo govorne nastope. V članku je predstavljen primer ure zgodovine v šolski knjinici, ko učenci za dosego določenih znanj iščejo, vrednotijo in uporabljajo knjinično gradivo, ki ga tudi navedejo. Za medpredmetne povezave je potrebno timsko delo. // In lessons of library andinformation knowledge the pupils acquire independence as library users and also information literacy. In connection with other courses they make written assignments and/or prepare spoken performances. The paper presents an example of a lesson in History in a school library. The pupils, in orderto acquire certain knowledge, seek, evaluate and use library material whichthey also cite. Successful crosscuricular connections requires team work.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 190
OSTALI NASLOVITeaching history with co-operation with schoollibrary
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // osnovne šole // zgodovina // učni predmeti // knjižnična informacijska znanja // medpredmetno povezovanje // timsko delo
UDK37.016:93/94:027.8

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010