Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN978-961-6655-35-4
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2009
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / angleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEpriročnik
DELO IMAilustracije
AVTORSugarman, Joseph - avtor
ODGOVORNOSTSchultz, Ray - avtor dodatnega besedila // Lisac, Natalie - prevajalec
NASLOVPriročnik za pisanje oglasov : najnovejši vodič za pisanje močnih oglaševalskih in marketinških besedil enega najboljših ameriških piscev oglasov
IMPRESUMLjubljana : Lisac & Lisac, 2009
FIZIČNI OPIS. - 356 str. : ilustr. ; 24 cm
OPOMBEPrevod dela: The adweek copywriting handbook // 1.000 izv. // Sugarmanova zapuščina / Ray Schultz: str. 15-17 // O avtorju: str. 355-356 // Bibliografija: str. 353-354
OSTALI NASLOVIǂThe ǂadweek copywriting handbook
PREDMETNE OZNAKE// Oglaševanje - Priročniki
PREDMETNE OZNAKEtrženje // metodologija
UDK659.1(035)
UDK ZA STATISTIKO65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010