Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORPavlin, Samo - avtor
ODGOVORNOSTSvetlik, Ivan - avtor
NASLOVNasproti merjenju znanja
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ42, ǂšt. ǂ4/6 (jul./dec. 2005), str. 719-729.
KRATKA VSEBINAPrispevek uvodoma pojasni, zakaj je proučevanje znanja sploh potrebno in zakaj tradicionalne statistične informacije o proizvodnji, investicijah, porabi in zaposlovanju vedno slabše pojasnjujejo gibanja v gospodarstvu in družbi. V članku prikazujemo različne pristope k strukturiranju indikatorskih modelov "Na znanju temelječe družbe/gospodarstva". Pri tem se še posebno opiramo na ugotovitveOrganizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) ter Azijsko pacifiške ekonomske zveze (APEC). Ugotavljamo, da je merjenje znanja v družbi zelo zahteven, vendar nujno potreben projekt. Prispevek zaključimo sstrukturiranjem indikatorskega modela, v katerega razvrstimo 21 indikatorjev družbe znanja. // In introduction, the article elucidates the need for the study of knowledge in general. The reasons why traditional statistical information on production, investment, consumption and employment no longer adequately explain the movements in society and economy are also scrutinized. Different approaches to the structuring of indicator models of "knowledge-based society and economy" are presented. The authors specially lean on the findings of OECD and APEC. Knowledge measurement in society is a very complex but cruicial project. In conclusion, the indicator model is structured and 21 indicatiors of the knowledge society are ranked.
OPOMBEBibliografija: str. 728-729 // Summary
OSTALI NASLOVIAgainst the knowledge measurement
PREDMETNE OZNAKE// Merjenje // Measurement // Znanje // Knowledge // Gospodarstvo // Economy // Modeli // Models
PREDMETNE OZNAKE// družba // znanje // merjenje znanja // indikatorji // družbeni razvoj // ekonomski razvoj
UDK001(497.4), 303

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010