Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, CD-ROM, 1.09 - objavljeni strokovni prispevek na konferenci
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORDolgan-Petrič, Mojca - avtor
NASLOVOsebam s posebnimi potrebami prijazne knjižnice [Elektronski vir] = Libraries friendly to users with special needs
V PUBLIKACIJIProgrami šolskih knjižnic in razvijanje pismenosti [Elektronski vir] bbb/ 3. kongres šolskih knjižničarjev Slovenije, Radenci, 16.-18. 10. 2008. - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2008. - ISBN 978-961-234-733-8. - Str. 88-98.
KRATKA VSEBINAAvtorica predstavlja izzive, ki jih v delo knjinic prinašata socialni model vključevanja invalidov v družbo in paradigma inkluzivne šole. Osebe s posebnimi potrebami so posebna skupina bralcev, ki potrebuje zaradi motenj branja veliko spodbude in prilagojenih oblik opismenjevanja. Zgodnja diagnostika učnih težav že v prvem obdobju opismenjevanja, primeren odnos ter sodelovanje celotnega učnega tima in staršev lahko veliko pripomorejo k boljšim učnim rezultatom in boljši samopodobi učenca s posebnimi potrebami. Predstavljene so mednarodne smernice za knjinične storitve za uporabnike s posebnimi potrebami, nekatere tuje izkušnje ter doseki v izbranih slovenskih knjižnicah pri deluz osebami s posebnimi potrebami. // Author presents challenges posed to libraries by the social model of inclusion of the handicapped into the society as well as the paradigm of inclusive school. People with special needs are a special user group who, due to their reading disorders, need a lot of encouragement and adapted forms of teaching literacy. Early diagnostics of learning difficulties already in the first period of teaching literacy, adequate attitude and co-operation of the entire teaching team and parents can greatly contribute to better learning outcomes and more positive self-perception of a pupil with special needs. The paper presents international guidelines for librarz services to users with special needs, some experiences from abroad, and achievements in some Slovenian libraries in the field of working with people with special needs.
OPOMBEZbornik v PDF formatu // Bibliografija: str. 97-98 // Izvleček ; Abstract // Sistemske zahteve: Adobe Reader
PREDMETNE OZNAKE// knjižnice // osebe s posebnimi potrebami // branje // motnje branja
UDK028:376-056

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010