Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.31 - zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci
ISBN978-961-235-322-3
DRŽAVA IZIDASlovenija, Velika Britanija, Združene države Amerike
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEzbornik
DELO IMAilustracije
KORPORACIJA(-E)International Conference on Corporate and Marketing Communications ; 2008 ; Podčetrtek
ODGOVORNOST// Podnar, Klement - urednik // Jančič, Zlatko - urednik
NASLOVCorporate and marketing communications as a strategic resource : response to contemporary use, challenges and criticism
IMPRESUM[London, New York] : Routledge, Ljubljana : Fakulteta za družbene vede, 2008
TISKARNA[Postojna] (Čukgraf)
FIZIČNI OPIS. - 374 str. : ilustr. ; 30 cm
OPOMBEBibliografija in povzetek v angl. pri večini prispevkov
PREDMETNE OZNAKE// Poslovno komuniciranje - Posvetovanja
PREDMETNE OZNAKEtržno komuniciranje // korporacije // upravljanje // družbena odgovornost // blagovne znamke // oglaševanje // množični mediji // potrošništvo // zborniki
UDK005.57(082), 659.113(082)
UDK ZA STATISTIKO005

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010