Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORSchreiner, Claudia - avtor
NASLOVPISA 2009 in Austria : results, changes and the difficulty in explaining change
V PUBLIKACIJIŠolsko polje. - ISSN 1581-6036.. - ǂLetn. ǂ22, ǂšt. ǂ5/6 (2011), str. 123-136, 223-224.
KRATKA VSEBINAPolitika na področju izobraževanja potrebuje danes racionalno odločanje, utemeljeno na podatkih (kjer so izpostavljene tudi močne in šibke točke), ki so podlaga za sistematičen razvoj kakovosti.Napredek ocenjujemo z uporabo mejnikov (benchmarkov) ter s primerjavami medrazličnimi šolskimi sistemi. Monitoring, stalno opazovanje omejitev in predpogojev, procesov in rezultatov v šolskem sistemu s pomočjo raziskav daje podatke - in raziskava PISA se je v zadnjem desetletju pokazala kot glavna sestavina na podatkih temelječe strategije izobraževanja v Avstriji.Rezultati raziskave PISA 2009 so bili za Avstrijo nekoliko presenetljivi, še posebej precejšnje spremembe v povprečnih dosežkih. Slednje še posebej velja za področje bralne pismenosti, kjer so rezultati zdrsnili za 20 točk v primerjavi z letom 2006. In ravno te spremembeni mogoče enostavno pojasniti z dokumentiranimi spremembami avstrijskega šolskega sistema. // Modern educational policy needs data-based inventories as a basis for rational decision-making as it asks for the analyses of strengths and weaknesses as a basis for a systematic development of quality. It assesses progress through the use of benchmarks and comparisons between different models of schooling. System monitoring, continuous surveillance of constraints and prerequisites, processes and results in the school system through education research, produce such data - and PISA has, in the past decade, turned out to be a major component of such an evidence-based strategy in Austria. Austria's PISA 2009 results were somewhat surprising, showing partly considerable changes in the mean performance scores. Reading, in particular saw a decrease of 20 score points in its mean score between 2006 and 2009. These changes cannot be easily explained by documented changes in the Austrian school system.
OPOMBEBibliografija: str. 135-136 // Povzetek ; Abstract
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=115
OSTALI NASLOVIPISA 2009 v Avstriji
PREDMETNE OZNAKE// vzgoja in izobraževanje // bralna pismenost // branje // bralnost // Avstrija // PISA 2009 // raziskave // PISA 2009 // reading literacy // achievements // evidence-based policy // education
UDK37.091.26:028, 028:37.091.26

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010