VRSTA GRADIVA | monografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.32 - zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci |
ISBN | 961-90557-8-0 |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2006 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski, angleški |
PISAVA | latinica |
VRSTA VSEBINE | zbornik |
DELO IMA | ilustracije |
KORPORACIJA(-E) | Skupno posvetovanje specialnih in visokošolskih knjižnic ; 2006 ; Ljubljana // Strokovno posvetovanje specialnih knjižnic ; 2006 ; Ljubljana // Strokovno posvetovanje visokošolskih knjižnic z mednarodno udeležbo ; 2006 ; Ljubljana |
ODGOVORNOST | // Stopar, Karmen - urednik // Rabzelj, Zlatka - urednik - član uredniškega odbora - lektor // Ambrožič, Melita - član uredniškega odbora // Dolgan-Petrič, Mojca - član uredniškega odbora // Hacin Ludvik, Kristina - lektor // Južnič, Primož - član uredniškega odbora // Pejanovič, Smiljana - član uredniškega odbora // Pejova, Zdravka - član uredniškega odbora // Petermanec, Zdenka - član uredniškega odbora // Rožić, Anamarija - član uredniškega odbora // Juvan, Simona - tehnični urednik // Božič, Maja - tehnični urednik |
NASLOV | Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic : zbornik prispevkov = Information literacy between theory and practice - the role of academic andspecial libraries : proceedings |
IMPRESUM | Ljubljana : Zveza bibliotekarskih društev Slovenije, 2006 |
TISKARNA | Ljubljana (Abo grafika) |
FIZIČNI OPIS | . - V, 148 str. : graf. prikazi, tabele ; 24 cm |
OPOMBE | Prispevki v slov. ali angl. // 250 izv. // Bibliografija pri posameznih prispevkih |
OSTALI NASLOVI | Information literacy between theory and practice - the role of academic and special libraries // Informacijska pismenost med teorijo in prakso // Information literacy between theory and practice |
PREDMETNE OZNAKE | // Informacijska pismenost - Posvetovanja |
PREDMETNE OZNAKE | visokošolske knjižnice // specialne knjižnice // vloga // delovanje // zborniki |
UDK | 659.2(063)(082) |
UDK ZA STATISTIKO | 65 |