Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORPetermanec, Zdenka - avtor
ODGOVORNOSTPejova, Zdravka - avtor
NASLOVIzobraževanje uporabnikov in oblike informacijskega opismenjevanja na slovenskih univerzah
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLetn. ǂ49, ǂšt. ǂ4 (dec. 2005), str. 51-76.
KRATKA VSEBINALeta 1989 je bilo objavljeno končno poročilo Ameriškega bibliotekarskega združenja o informacijski pismenosti. Od takratpotekajo v informacijsko razvitem svetu številne aktivnosti za njeno pospeševanje na vseh stopnjah izobraževanja, v gospodarstvu in v vsakdanjemživljenju. Pomen učinkovite uporabe znanja v družbi in s tem v zvezi pomen izobraževanja uporabnikov informacij in večanje informacijske pismenosti, še posebej v izobraževalno-raziskovalnih procesih na univerzah, postaja vsevečji. Informacijska pismenost se uveljavlja kot osnovna veščina v procesu učenja in prilagajanja na hitro spreminjajoče se življenje in delovno okolje. Študenti se dnevno soočajo z dilemami pri izbiri informacijskih virov in z izzivi pri njihovi učinkoviti in odgovorni uporabi. Visokošolskeknjižnice odgovarjajo na te izzive s ponudbo različnih programov informacijske pismenosti. Prispevek predstavlja rezultate pilotske ankete oizobraževanju uporabnikov knjižničnih informacijskih storitev, ki je bila opravljena septembra 2004, in oblike informacijskega opismenjevanja na slovenskih univerzah ter predlaga nekaj pristopov k razvoju informacijske pismenosti v vseh segmentih slovenske družbe. // In 1989, the American Library Association published the well-known Final Report of the Presidential Committee on Information Literacy. Since then, the information-developed world has seen numerous activities for upgrading information literacy at all levels of education, in the economy and in everyday life. Efficient use of knowledge in society is strongly emphasizedand, linked to that, the importance of education and training of information users, as well as the upgrading of information literacy, especially in the context of higher education. Information literacy is increasingly recognized as a basic skill in the process of learning and adaptingto the changing living and working environment of today's information society. Students face dilemmas in the selection of informationresources and challenges for their efficient and responsible use on a dailybasis. Academic libraries respond to this challenge by offering different information literacy programmes. This paper presents the findings of a pilot survey on education and training of users of library information services, conducted in September 2004, and some forms of information literacy programmes carried out by the academic libraries at the Slovenian Universities. It also proposes some approaches towards the development of information literacy in all segments of Slovenian society.
OPOMBEBibliografija: str. 73-76 // Opombe z bibliografijo
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://revija-knjiznica.zbds-zveza.si/Izvodi/K0504/petermanec.pdf
PREDMETNE OZNAKE// visokošolske knjižnice // univerze // informacijska pismenost // izobraževanje uporabnikov // ankete // Slovenija
UDK027.7:028.8(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010