Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORHaramija, Dragica - avtor
ODGOVORNOSTBatič, Janja - avtor
NASLOVCelostno branje slikanic kot izhodišče za branje odraslih z motnjami v duševnem razvoju
V PUBLIKACIJIJezik in slovstvo. - ISSN 0021-6933. - ǂLetn. ǂ61, ǂšt. ǂ1 (2016), str. 35-45, 119-120.
KRATKA VSEBINAV članku povezujemo teorijo slikanic ter načine njihovega celostnega branja pri skupinah odraslih s težavami pri branju ali razumevanju prebranega. Za slikanico kot posebno obliko knjige je pomembno védenje, da ima tri temeljne sestavine: besedilo, ilustracijo in vsebinsko-oblikovni odnos med besedilom in ilustracijo (interakcija). Slikanica pripoveduje zgodbo z dvema jezikoma in ima omejen obseg. Med primeri kakovostnih slikanic predstavljamo takšne, ki so po svoji vsebini primerne (tudi) za odraslega bralca in torej sodijo med naslovniško odprte slikanice. Odrasli bralec z motnjami v duševnem razvoju ob celostnem branjuslikanice ter razbiranju pomenov obeh sporočanjskih kodov, lažje razume vsebino, kar je temeljno načelo lahkega branja. // This article brings together the theory of picture books and the methods of integrated reading of picture books by groups of adults with reading or understanding difficulties. When considering a picture book, which is a particular book format in itself, one needs to understand that it comprises three key ingredients: text, illustration and visual-verbal interaction. A picture book tells a story in two languages and is limited in length. The examples of quality picture books showcased here include picture books that are (also) appropriate for adults, which means they have a wider age span and range of reading levels. Through integrated reading of a picture book, deciphering both communication codes, adult readers with mental handicaps find it easier to understand the content of a book, which is the basic principle of light reading.
OPOMBEBibliografija: str. 45 // Izvleček v slov. ; Abstract: Integrated picture book reading as a starting point for reading by mentally challenged adults
PREDMETNE OZNAKE// slikanica // celostno branje // lahko branje // naslovniška odprtost // teorija slikanic // odrasli z motnjami v duševnem razvoju
UDK087.5:028.02-056.34

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010