Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2003
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORPoler Kovačič, Melita - avtor
NASLOVKomunitaristični pristopi k novinarstvu: naslovnik kot subjekt
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ40, ǂšt. ǂ1 (jan.-feb. 2003), str. 57-73.
KRATKA VSEBINAKriza sodobnega novinarstva je tudi kriza naslovnika. Model klasičnega novinarstva predpostavlja skupnost naslovnikov, ki jih opredeljuje status državljanov kot nosilcev sporočanjskih pravic. Novinar ima do njih primarno odgovornost. Toda naslovnik tržnega novinarstva ni državljan; sporočevalec sporoča množičnim potrošnikom in potencialnim volilcem. Občinstvo je objekt njegovega monologa in ima zanj vrednost kot sredstvo za doseganje ciljev ekonomskih in političnih akterjev. Komunitaristični pristopi poudarjajo spodbujanje javnega pogovora o skupnih javnih zadevah kot primarno vlogo novinarstva. Pogovorno novinarstvo in javno novinarstvo prispevata k uresničitvi naslovnika kot subjekta. // The crisis of contemporary journalism is also the crisis of an addressee. The model of classical journalism presupposes acommunity of addressees who are defined by their status of citizens as owners of communication rights. A journalist is primarily responsible to them. But the addressee of the market-driven journalism is not a citizen; acommunicator communicates to the mass consumers and potential voters. The audience is an object of his monologue, and it has a value for him as a means for achieving goals of economic and political actors. Communitarian approaches stress stimulating public dialogue on issues of common public concern as the primary role of journalism. Journalism as conversation and public journalism contribute to the realization of an addressee as a subject.
OPOMBEBibliografija: str. 71-73
OSTALI NASLOVICommunitarian approaches to journalism: an addressee as a subject
PREDMETNE OZNAKENovinarstvo // Journalism // Javnost // Public// Subjekt // Subject // Etika // Ethics // Dialog // Dialogue // Javnost dela // Publicity of work
PREDMETNE OZNAKE// novinarstvo // javnost // subjekt // etika// komunitarizem // dialog // javnost dela
UDK070:316.77

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010