Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2004
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORPavletič, Peter - avtor
NASLOVDomske knjižnice: knjižnice v dijaških domovih
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLetn. ǂ48, ǂšt. ǂ3 (okt. 2004), str. 125-134.
KRATKA VSEBINADomskih knjižnic se v Sloveniji ne obravnava enakovredno njihovemu pomenu. Njihov namen je dvojen: razvijati učenčevo pismenost, še zlasti bralno, kritično in ustvarjalno mišljenje ter ponujatimožnosti za učenje in aktivno preživljanje prostega časa. To morajo uresničevati z dobro zbirko strokovno urejenega knjižničnega gradiva, ki garedno posodabljajo in s strokovnim osebjem predstavljajo uporabnikom: gojencem in vzgojiteljem. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, da knjižnice v domovih srednjih šol opravljajo svojo knjižnično dejavnost glede na možnosti dokaj uspešno. Največ težav imajo zaradi neustrezne zasedbe delovnega mesta knjižničarja in nizkih finančnih sredstev. Tovrstnodejavnost bi bilo potrebno temeljito analizirati in poiskati ustrezne rešitve, da bi se vsaj ohranila, če že ne razvijala. // Dormitory libries are not justly treated in Slovenia. They have a double purpose: to develop student literacy, especially reading, critical and creative competence and,moreover, to provide students with opportunities for learning and active spending of free-time. This is made possible by means of agood collection of expertly arranged library material, which is regulary updated and presented to its users, both students and tutors alike. A questionnaire hashelped us to find out that libraries in secondary school dormitories carry out their work rather successfully, especially from the viewpoint of poor facilities. The major problems are, nevertheless, the appropriate qualifications of those who fill the posts of librarian and low financial resources. Therefore, such activities should be thoroughly analysed and reconsidered in terms of possible effective solutions, if we want to at least maintain them, let alone develop them.
OPOMBEBibliografija: str. 133-134 // Opombe z bibliografijo
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // domske knjižnice // dijaški domovi // Slovenija
UDK027.625:37.018.3(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010