Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2004
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORNovljan, Silva - avtor
NASLOVIzobraževalna moč splošnih knjižnic
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLetn. ǂ48, ǂšt. ǂ3 (okt. 2004), str. 107-124.
KRATKA VSEBINAIzobraževalne storitve opredeljujejo tudi deloslovenskih splošnih knjižnic. Pri načrtovanju ciljnih storitev se pogosto soočijo z zaostanki v razvoju, ki ob hitrem napredovanju novosti se toliko bolj izstopajo in opozarjajo, da se niso utegnile razviti knjiznične dejavnosti v vseh okoljih in tudi ne na enaki kakovostni ravni. Morda zato ne izstopajo pri razvijanju dejavnosti na področju zadovoljevanja izobraževalnih potreb, čeprav posamezni uspešni primeri kažejo, da se knjižnice zavedajo, kako bi morale delovati, in da so sposobne te naloge uresničiti ob ustreznih pogojih. Pregledali smo, kako z nabavno politiko inprireditvami spremljajo potrebe vseživljenjskega izobraževanja, izobraževanja uporabnikov in informacijskega opismenjevanja, ki jim ga nalaga zakon, pri čemer morajo upoštevati nivoje pismenosti svojih prebivalcev. Analiza dostopnih poročil in podatkov opozarja, da se bodo knjižnice dela na tem področju lahko uspešneje lotile ob močnejši strokovnipomoči, ki jo bo spremljala finančna podpora. // Education services also define the activities of Slovene public libraries. Inplanning targeted services they are often faced with development lagging. The accelerated progress in this field also reminds them of their lagging and points to a very uneven development and quality level of library activities inthe various environments they are centered in. Perhaps due to such conditions public libraries do not excell in developing activities to satisfy education needs of their users. Even so, some successful cases point to thefact that libraries know how to act and could be successful under suitable conditions. The article presents an overview on how the law-defined needs for liferlong education (learning), education of users and information literacy, are meet through aquisition policies and through the realisation of different events taking into account the various levels of literacy of the participating population. The analysis of available reports and data point to the fact that libraries could be more successful if supported by increased expert help backed by financial aid.
OPOMBEBibliografija: str. 122-124 // Opombe z bibliografijo
PREDMETNE OZNAKE// splošne knjižnice // informacijska pismenost // bralna kultura // vseživljenjsko učenje
UDK027.022(497.4)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010