Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2017
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPalir, Lučka - avtor
NASLOV"Formativno spremljanje? Pa saj to že itak delamo!ʺ = "Formative assesment? But we're already doing that!ʺ
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ26, ǂšt. ǂ1 (2017), str. 47-55.
KRATKA VSEBINAV prispevku orišem teoretična izhodišča formativnega spremljanja. Predstavim, kako sem posamezne elemente vključilav učne ure in kako je to vplivalo na način dela in vključevanje učencev. Šolska knjižnica je predstavljena kot nosilka svojega poslanstva in podpornica kvalitetnega učno-vzgojnega procesa. Opisan je primer učne ure KIZ v 4. razredu s podrobno analizo elementov formativnega spremljanja. Dodajam svoje razmišljanje o pomenu drugačnega, netradicionalnega učenja ino vlogi učitelja kot usmerjevalca procesa ter o spremembah pojmovanja učenja in znanja. // This paper outlines the theoretical starting points offormative assessment. It presents how individual elements were incorporatedinto lessons, and how that affected the work method and the involvement of students. The school library is presented as the agent of its mission and as a supporter of a quality educational process. It describes an example ofa library and information knowledge lesson in the 4th grade, with a detailed analysis of the elements of formative assessment. The author adds her thoughts on the importance of different, non-traditional learning, on the role of the teacher as the guide in the process, and on the changes to the concepts of learning and knowledge.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 53 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // formativno spremljanje// samovrednotenje // povratne informacije // preverjanje znanja
UDK027.8:37.091.26

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010