Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2017
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORRocek Bregar, Barbara - avtor
NASLOVV knjižnici diši po praznikih = ǂThe ǂlibrary smells of holidays
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ26, ǂšt. ǂ1 (2017), str. 35-46.
KRATKA VSEBINANamen prispevka je osvetliti knjižničarkin pogled na vpeljevanje elementov formativnega spremljanja v šolsko knjižnico. Predstavljene so tri šolske ure v 3. razredu, ki sta jih načrtovali knjižničarka in učiteljica. Učenci so v šolski knjižnici spoznavali praznike. Poseben poudarek je na sodelovalnem učenju. V proces učenja so vpeljani naslednji elementi formativnega spremljanja: ugotavljanje predznanja, postavljanje vprašanj, oblikovanje kriterijev za iskanje literature v šolski knjižnici, medvrstniško učenje, dokazi o učenjuin povratna informacija. Izpostavljene so predvsem prednosti, ki jih prinašata knjižnični prostor in učenje v njem. // The purpose of this paperis to shed light on a librarian's view on introducing elements of formativeassessment into the school library. It presents three periods in the 3rd grade, which were planned by the librarian and teacher. In the school library, students learned about holidays. Special emphasis was placed on cooperative learning. The following elements of formative assessment were introduced into the learning process: determining prior knowledge, asking questions, shaping criteria for searching for literature in the school library, peer learning, evidence of learning, and feedback. It mostly highlights the advantages created by the library space and by learning in it.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 42 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // formativno spremljanje // povratne informacije // preverjanje znanja // etnologija // sodelovalno učenje
UDK027.8:37.091.26

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010