Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKranjec, Nina - avtor
NASLOVZ didaktičnimi igrami usvajamo nova znanja, utrjujemo že slišano in se zabavamo = Using didactic toys to assimilate newknowledge, consolidate what we already know, and have fun
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ3/4 (2016), str. 75-80.
KRATKA VSEBINAIgra je otrokom najpomembnejša oblika učenja, zato jim mora tudi šola omogočiti igro, jih pri tem voditi in spodbujati. Prek igre namreč otroci razvijajo občutek pripadnosti, zadovoljujejo potrebo po druženju, se navajajo na medsebojne odnose, spoznavajo pravila in se urijo v komuniciranju. Didaktične igre veliko pripomorejo tudi k boljšemu branju in pisanju. To so igre, ki hkrati omogočajo učenje, utrjevanje znanja ter zabavo in sprostitev. Za izvedbo ur knjižnično informacijskih znanj v mesecu decembru smo izdelali posebno didaktično gradivo. Za osnovo smo vzeli igre različnih založnikov (Zajček Hop, Brainbox, Tik Tak Buum, Activity itd.), ki smo jih tematsko prilagodili knjižničnemu okolju, knjigam in slovenskemu jeziku. Cilj iger je, da učencina zabaven in sproščen način osvežijo ali utrdijo svoje znanje in se naučijo česa novega. // Playing is the most important form of learning for children, which is why the school must enable children to play, guiding andencouraging them in the process. Through playing, children develop a sense of belonging, satisfy their need for socialising, become accustomed to interrelationships, learn the rules, and practise communication. Didactic games also greatly contribute to better reading and writing skills. Such games enable learning, knowledge consolidation, fun and relaxation at the same time. Special didactic material was prepared for the implementation ofLibrary and Information Knowledge lessons in December. The basis was the games of various publishers (Bunny Jump, Brainbox, Tick Tock Boom, Activity, etc.), which were thematically adapted to the library environment, to books and to the Slovenian language. The aim of these gamesis for pupils to refresh or consolidate their knowledge in a fun and relaxed way, and to learn new things.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 79-80 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižnično informacijsko znanje // didaktične igre // motivacija // osnovne šole
UDK027.8:794.09

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010