Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORŠkrlj, Gregor - avtor
NASLOVPouk v šolski knjižnici - s 5. razredom o ljudskih pravljicah = Lessons on folk tales in the school library with the 5th grade
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ3/4 (2016), str. 59-63.
KRATKA VSEBINAV prispevku je prikazan primer izvedbe ure KIZv povezavi z ljudskimi pravljicami v 5. razredu. Ljudske pravljice so tema mnogih učnih ur vse od prvega razreda naprej. Pri izvedeni uri so učenci ljudsko pravljico Jaga baba spoznali malo drugače kot običajno - z družabnoigro, z ogledom videoposnetka ter z reševanjem učnega lista. Ob izvedbi tejure z učenci ponovimo postavitev gradiva v knjižnici, posebej izpostavimo ljudsko slovstvo in ponovimo, kako učenci poiščejo določeno pravljico na sami polici in v posameznih zbirkah pravljic. To so potem učenci tudi storili in poiskano pravljico v govornem nastopu predstavili sošolcem. Biliso navdušeni, ker so lahko izbirali ljudske pravljice iz različnih držav ter tako predstavili tudi državo, običaje in jezik. // The paper presents the implementation of a library and information knowledge (KIZ) lesson in connection with folk tales in the 5th grade. Folk tales are a topic of manylessons since the first grade onward. During this lesson, the pupils came to know the Jaga baba folk tale in a slightly different way than usual - through a party game, by watching a video, and by filling out a handout. During the lesson, we once again went over the layout of material in the library, pointed out folk literature in particular, and revised how pupils can find a specific tale on the shelf and in individual collections of tales. Afterwards, the pupils did just that and presented the tale they hadfound to their classmates in an oral presentation. The pupils loved it because they were able to choose folk tales from various countries and use them to present the country, its customs and language.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 62 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // bibliopedagoško delo // ljudsko slovstvo // slovenske ljudske pravljice // osnovne šole
UDK027.8:398.21

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010