Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKranjec, Nina - avtor
NASLOVPravljični zaključek bralne značke v 1. razredu = Fairytale conclusion of the reading badge project in the 1st grade
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ1/2 (2016), str. 48-53.
KRATKA VSEBINAVečina otrok je ob vstopu v šolo motiviranih za branje, saj so njihove izkušnje z branjem, ko so bili v vlogi poslušalca, prijetne. V vzgojno-izobraževalnih zavodih pa imamo pri motiviranju učencev za branje, da se le-ti razvijejo v bralce za vse življenje, pomembno vlogo strokovni delavci. Z različnimi projekti lahko razvijamo otrokovo bralno kulturo in krepimo njegovo notranjo motivacijo zabranje. Eden od projektov, ki ga izvajamo na šoli, je pravljični zaključek bralne značke v 1. razredu. Otroci so pri tej starosti v pravljičnem obdobju, zato je najustreznejša literarna zvrst zanje pravljica. Na podlagiknjige Ele Peroci Pravljice žive v velikem starem mestu in ob upoštevanju učnega načrta za slovenščino izvedemo uro, kjer učenci preko znamenj in pravljičnih predmetov prepoznajo devet pravljic ter na ta način tako ponovijo in utrdijo svoje znanje. Cilj ure je, da učenci ob živem pripovedovanju občutijo ugodje, varnost, pripadnost, potrditev svojega znanja, predvsem pa uživajo in si zaradi vsega tega želijo novih bralnih doživetij. // When starting school, the majority of students are motivated for reading, since their positive experience with reading were pleasant when they were in the role of listeners. In educational institutions professional staff has an important role in motivating students to read, sothat they evolve into readers for life. through various projects, we can develop a child's reading culture and strengthen his/her inner motivation for reading. One of the project being implemented at the school is the "Fairytale conclusion of the Reading Badge Project in the 1st grade". At this age, the children are in their fairytale phase, which is why the most suitable literary genre for them is the fairytale. Referring to the book byEla Peroci Pravljice Žive v velikem starem mestu (Fairytales Live in a Big,Old Town), and taking into account the curriculum for Slovenian language lessons, we carry out lesson in which students identify nine fairytales through symbols and fairytale objects, and thus revise and consolidate their knowledge. The aim of this lesson is for students to feel comfort, safety, a sense of belonging, and a confirmation of their knowledge throughstorytelling, and, above all, for them to enjoy it and desire new reading experiences.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 51-52 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // bralna značka // bralna pismenost // pravljice // motivacija // začetni pouk // osnovne šole
UDK028.5:373.3, 37.091.3:02

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010