Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORJesih Šterbenc, Katarina - avtor
NASLOVTimsko delo knjižničarja na dveh delovnih mestih in izgorelost = Team work of a librarian working two jobs and burnout
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ1/2 (2016), str. 33-39.
KRATKA VSEBINAV pričujočem prispevku je predstavljena osebnaizkušnja dela šolskega knjižničarja na dveh institucijah. Predstavljene so tako pozitivne kot negativne izkušnje takšne zaposlitve, s tem povezane stresne situacije in njihovo reševanje. Stresno situacijo je povzročila kadrovska zamenjava v šolski knjižnici. Odhod starejše knjižničarke v pokojin zaposlitev kolegice učiteljice je bil še dodatni stresor. Avtorica prispevka je ostala v knjižnici kot polovično zaposlena knjižničarka, ki svoje delo dopolnjuje še na drugi šoli. Nastale razmere v šolski knjižnici so bile izziv za osebno rast knjižničarke, izboljšanje šolske klime in reorganizacijo dela v knjižnici. Sodelovanje s sodelavci se je poglobilo, nastale so nove socialne mreže, stresorji so postali obvladljivi. Izkušnje,ki jih knjižničarka kljub vse večjim obremenitvam pridobiva na delovnih mestih na dveh institucijah, so neprecenljive. // The paper presents the personal experience of a school librarian working in two institutions. It presents the positive and negative experiences of such employment, the stressful situations connected with it, and the process of resolving them. A stressful situation occurred when the school library underwent a change in personnel. The retirement of an older librarian and the arrival of a fellow teacher was an additional stress factor. The paper's author remainedin the library as a part-time librarian, who is additionally working at another school. The conditions which had been created in the school librarypresented a challenge to the librarian's personal growth, the improvement of the school climate, and the reorganisation of work in the library. Cooperation with her co-workers deepened, new social networks were formed, and stress factors became manageable. Despite the increasing workload, the experiences gained by the librarian from working in two institutions are invaluable.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 39 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolska knjižnica // šolski knjižničarji //stres // izgorelost // srednje šole
UDK331.41:027.8, 027.8:159.944.4, 159.944.

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010