Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORRepinc, Urška - avtor
NASLOVInformacijska pismenost v luči stalnih sprememb ali (ponovni) razmislek o informacijski pismenosti = Information literacy in light of constant changes or (re)considering information literacy
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ25, ǂšt. ǂ1/2 (2016), str. 13-18.
KRATKA VSEBINAPomembna pedagoška naloga šolskega knjižničarja je prispevati k zviševanju informacijske pismenosti, kar dosega v sodelovanju z drugimi strokovnimi delavci na šoli. Novosti v pedagoškem procesu vedno znova terjajo premisleke o konceptu informacijske pismenosti, predvsem o implementaciji le-te v šolsko delo. Pedagoško delo, ki vsebuje vodeno poizvedovanje, prispeva k temu, da se učenci učijo učiti se in povečevati vpliv svojega učenja. // An important pedagogical task of the school librarian is to contribute to an increase in information literacy, which he/she achieves in cooperation with other professional staff at the school. Innovation in the pedagogical process requires continuous reflection on the concept of information literacy, especially onits incorporation into school work. Pedagogical work that includes guided inquiry contributes to the students learning how to learn and how to increase the effect of their learning.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 18 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // informacijska pismenost // sodelovanje // holistični pristop // vodeno poizvedovanje // trajnostni razvoj
UDK027.8:37.011.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010