Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKrajnc, Boštjan - avtor
NASLOVPomen in vloga informacijskih portalov za upravljanje znanja
V PUBLIKACIJIOrganizacija znanja. - ISSN 1580-979X. - ǂLetn. ǂ12, ǂzv. ǂ1 (2007), str. 2-9.
KRATKA VSEBINAIntelektualni kapital predstavlja znanje, ki ga je podjetje pridobilo v času svojega delovanja in pomembno vpliva na vrednost podjetja. Ker znanje predstavlja premoženje podjetja in konkurenčno prednost, g je treba upravljati. Eno izmed orodij za upravljanje znanja predstavljajo portali za upravljanje znanja, ki so najvišja oblika informacijskih portalov. Portali za upravljanje morajo podpirati vse procese znanja in s svojimi orodji in tehnologijami pospeševati produkcijo in širjenje znanja. Portalna tehnologija nam omogočasodelovanje, timsko delo, upravljanje z vsebino, upravljanje s podatki, upravljanje znanja, možnost uporabe poslovne inteligence itd. Pri temse moramo zavedati, da je ob ustrezni tehnologiji za upravljanje znanja v ospredju še vedno človek z vsemi svojimi lastnostmi, zato je v podjetjih potrebna organizacijska kultura, ki podpira procese znanja. // Intellectualcapital refers to the knowledge accumulated in an organisation inthe courseof its operation, having a significant impact on the corporate value. As knowledge constitutes both assets and a competitve advantage of a company, it has to be managed. Knowledge management portals, one of the knowledge management tools, are considered to be the highest form of information portals. Management portals must support all knowledge processes and fosterknowledge production and dissemination through their tools and technologies. Portal technology facilitates cooperation, team work, contentmanagement, data management, knowledge management, application of business intelligence etc. However, alongside adequate knowledge management, people with varying characteristics are still at the forefront, which is why corporate culture is necessary in organisations to support the knowledge processes.
OPOMBEBibliografija: str. 8-9
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://home.izum.si/cobiss/OZ/2007_1/Html/clanek_01.html
PREDMETNE OZNAKE// portali // informacijski portali // arhitektura portalov // upravljanje znanja // znanje // tehnologije portalov
UDK02:004.7
DOI10.3359/oz0701002

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010