Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.09 - objavljeni strokovni prispevek na konferenci
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / hrvaški
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORJelušić, Srećko - avtor
ODGOVORNOSTAparac-Jelušić, Tatjana - avtor // Pivec, Franci - prevajalec
NASLOVRepozitoriji učnega gradiva kot podpora bolonjskemu procesu : pogled iz Hrvaške
V PUBLIKACIJIOrganizacija znanja. - ISSN 1580-979X. - ǂLetn. ǂ11, ǂzv. ǂ4 (2006), str. 196-200.
KRATKA VSEBINAČlanek zagovarja tezo, da je uporaba novih učnih metod in vrednotenje uspešnosti akademskih ustanov neposredno odvisnaod kakovosti učnih virov ter od pripomočkov in storitev, ki so na voljo učitelje in študentom, pri čemer jetreba sistemizirati sodelovanje učiteljev, pedagogov, knjižničarjev in informacijsko-(tele)komunikacijskih (IKT) strokovnjakov. Opozorjeno je na trenutno stanje pri izgradnji t. i. repozitorijev učnega gradiva in pri uporabi sistemov za menedžment učenja. Predstavljeni so tudi načrti odsekov/oddelkov na področju informacijskih znanosti na Hrvaškem glede na izobrazbo bodočih informacijskih strokovnjakov, še posebej s stališča njihove usposobljenosti za sodelovanjez učitelji in strokovnjaki za IKT v procesih izgradnje, vzdrževanja in uporabe repozitorijev učnega gradiva ter ustreznih pripomočkov za menedžment procesov učenja, upoštevaje pri tem potrebe novih študijskih programov in uporabo novih učnih metod. // This paper argues that the application of new teaching methods together with quality assessment of higher education institutions depend directly on the quality of teaching aids and services available to both stuents and teachers. For that purpose it is necessary to ensure the co-operation between teachers, pedagogues, librarians and information and telecommunication professionals during the application of, so called, Bologna curricula. The aim of this paperis to describe the progress in the creation of the repository of teachingmaterials i.e. the application of the course management system and to present the plans of the University departments in the area of information sciences in Croatia in relation to the education of future generations of information professionals, with a particular emphasis on thedevelopment of their abilities to co-operate with teachers and ICT professionals in creation,maintenance and usage of the repository of teaching materials as wellas the appropriate tools managing the learning process.
OPOMBEPrispevek s konference COBISS 2006 (Maribor, 29.-30. nov.) // Bibliografija: str. 200
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://home.izum.si/cobiss/oz/2006_4/html/clanek_14.html
PREDMETNE OZNAKE// visokošolske knjižnice // učno gradivo // bolonjski proces // repozitoriji // informacijski viri // Hrvaška
UDK027.7(497.5)
DOI10.3359/oz060

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010