Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1998
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORGruban, Brane - avtor
NASLOVVizija organizacij: poslovni evangeliji, navigacijski simboli ali strateško izhodišče
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ35, ǂšt. ǂ4 (jul.-avg. 1998), str. 613-632.
KRATKA VSEBINAOblikovanje vizij je poizkus artikulirati želeno prihodnost organizacij z namenom diferenciacije organizacije v okolju in motiviranja zaposlenih v njej za prispevek skupnim ciljem organizacije. Snovanje vizij organizacij v praksi pogosto ne preseže navadnega oblikovanja "oglaševalsko" naravnanih sporočil ali pa opredeljenevizije nimajo ustreznih povezav s cilji, strategijo in vrednotami organizacij. Vizije so pogosto slabo komuniciranje, zato je v procesu njihove artikulacije in udejanjanja odločilen sistem internega komunicranjav organizacijah.
OPOMBEBibliografija: str. 632
PREDMETNE OZNAKE// management // interno komuniciranje // organizacijska kultura // strateški management // komunikacijski management// odnosi z javnostmi
UDK65.012.4:316.77

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010