Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORKaše, Robert - avtor
ODGOVORNOSTZupan, Nada - avtor
NASLOVHRM as a means of shaping relational networks within a company : ǂa ǂcomparison of two knowledge-intensive companies
V PUBLIKACIJIEconomic and business review. - ISSN 1580-0466. - ǂVol. ǂ9, ǂno. ǂ3 (oct. 2007), str. 213-234.
KRATKA VSEBINAThe social network analysis (SNA) presented inthis paper offers an opportunity to broaden the traditional view of HRM, which foceses on the role of the individual within an organisation, to studying relationships among individuals and examining the role HRM can play in shaping these relations within a certain context. The proposed exploratory empirical model identifies variables that shape relational networks. Further, the exploration of two casestudies of knowlwdgw-intensive companies suggests possible links between existing HR practices (e.g., work organisation,compensation and staffing) and network characteristics such as cohesion and range. // Prispevek predstavi analizo socialnih omrežij kot priložnost za razširitev tradicionalnega pogleda v okviru področja ravnanja s človeškimi viri (RSČV). Tradicionalno se je to področje osredotočalo na vlogo posameznika v organizaciji, analiza socialnih omrežij pa omogoča razširitev pogleda na relacije med posameznikiter na razmislek o vlogi RSČV pri oblikovanju relacijskih omrežij v različnih okoliščinah. Predlagani preiskovalni empiričnimodel prepozna spremenljivke, ki oblikujejo relacijska omrežja. Na podlagi študije primeradveh visokotehniloških podjetij predlagamo povezave med obstoječimi RSČV praksami (npr. oblikovanje ela, nagrajevanje, zaposlovanje) ter omrežnimi značilnostmi kot sta kohezija in razpon.
OPOMBEBibliografija: str. 231-234
OSTALI NASLOVIRavnanje s človeškimi viri kot orodje za oblikovanje omrežij relacij v podjetju: primerjava dveh visoko-tehnoloških podjetij
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // človeški viri // znanje // človeški kapital // družbena omrežja // analiza omrežij
UDK005.95/.96:

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010