VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2008 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Vilar, Polona - avtor |
NASLOV | Splet 2.0 in izobraževanje knjižničarjev = Web2.0 and LIS education |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ18, ǂšt. ǂ1/2 (jun. 2008), str. 38-45. |
KRATKA VSEBINA | V članku predstavljamo koncept, znan pod izrazom Splet 2.0 ter razmišljamo, kaj prinaša na področje knjižničarstva. Predstavimo tudi pred nedavnim oblikovan koncept Knjižnica 2.0 in z njim povezane izraze, kot so knjižničar 2.0, uporabnik 2.0, OPAC 2.0, itd. Osrednji del članka obravnava izobraževanje za področje bibliotekarstva in informacijske znanosti v kontekstu razvoja Spleta 2.0. Gre za dva med sebojprepletena vidika, tematsko vključevanje omenjenih konceptov v predmetnik ter uporabo orodij in tehnologij Spleta 2.0 pri poučevanju. Članek zaključuje kratek glosar izrazov, povezanih s Spletom 2.0. // The paper presents the concept commonly known as Web 2.0 and discusses what it bringsto the area of librarianship. It also presents the recently formed concept Library 2.0 and related terms, such as Librarian 2.0, User 2.0, OPAC 2.0, etc. The main part of the paper is dedicated to education for Library andInformation Science in the context of Web 2.0. Here we speak of two intertwined aspects, inclusion of Web 2.0 related themes in the curriculum and use of Web 2.0 tools and technologies in teaching. The paper concludes with a short glossary of Web 2.0 related terms. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 43-44 |
PREDMETNE OZNAKE | // Splet 2.0 // Knjižnica 2.0 // izobraževanje // bibliotekarstvo // informatika |
UDK | 004.738.12:37.012:02 |