Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORLovrinčević, Jasmina - avtor
ODGOVORNOSTKovačević, Dinka - avtor // Učakar, Ivanka - prevajalec
NASLOVProstor in oprema v sodobni šolski knjižnici =Space and equipment of modern school library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ18, ǂšt. ǂ1/2 (jun. 2008), str. 10-20.
KRATKA VSEBINANove tehnologije so povzročile največje spremembe v vzgojno-izobraževalnem sistemu do sedaj. Šolsko knjižnico z vsemi strokovnimi možnostmi in predvidenim področjem delovanja lahko danes pojmujemo kot prostor sodobnega poučevanja in možnost pomembnega vpliva na kurikulum šole. Prostorski pogoji so izhodišče za razvoj knjižnične dejavnosti in za razvoj najvišjih dosežkov učencev. Vključevanje novih tehnologij v prostor in v delovne procese zahteva jasno strategijo razvoja šolske knjižnice pa tudi šole ter premišljeno spremembo organizacije postopkov. Prispevek prinaša pogled na današnje prostorske pogoje, v katerih delujejo šolske knjižnice na Hrvaškem in priporoča model za preoblikovanje teh prostorov. // New technologies have caused the biggest changes in the educational system untill now. The school library, with it'scompetent potential and it's foreseen domain of work, can today be considered a place of modern learning aswell as potentially having a significant influence on the school curriculum.Space conditions are the base for developing library work and highest achievements of pupils. Engaging new technologies into space and work processes, demands a clear strategy of the school library's development, and the school itself, also it demands deliberated alterations of organization of procedures. This paper brings an outlook on today's space conditions in which school libraries' activities are held in Croatia and it recommends a model of redesigning process in these spaces.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 20
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // prostor // oprema // nove tehnologije // Hrvaška
UDK027.8:725:747(497.5), 027.8(497.5)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010