Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORNovljan, Silva - avtor
NASLOVPogled na bibliopedagoško dejavnost = ǂA ǂviewof teaching information literacy
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ18, ǂšt. ǂ1/2 (jun. 2008), str. 4-9.
KRATKA VSEBINAPrispevek opozarja na pomen uveljavljanja programov informacijske pismenosti na vseh stopnjah izobraževanja in na vlogo sodelovalnega dela knjižničarjev in učiteljev pri razvijanju zmožnosti za uspešno razreševanje raznolikih problemov z informacijskimi viri. Avtorica priporoča razširitev bibliopedagoške dejavnosti na vse dejavnike, ki so odgovorni za razvoj informacijske pismenosti, ker knjižnica s svojimi dejavniki ponuja širok izbor oblik in metod za motiviranje in sistematično izobraževanje uporabnikov informacij. Shematičen prikaz z opredeljenimi pojmi pojasnjuje pogled na bibliopedagoško dejavnost. // The paper focuses on the importance of information literacy teaching programmes at all levels of formal education and on the participatory role of librarians and teachers in development of abilities for successful solving of various problems by using information resources. The author recommends expanding the teaching of information literacy to all actors in the process of its development, because the library with its activities offers a wide choice of forms and methods to motivate and systematically educate information users. A schematic display acompanied by definitions of terms further explains this view of teahing information literacy.
OPOMBEBesedilo v slov.
PREDMETNE OZNAKE// bibliopedagoška dejavnost // informacijskapismenost // knjižnično informacijska znanja // informacijski proces // učitelji // bibliotekarji
UDK027.7/.8:659.2, 028.8:025.4.03

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010