VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2007 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Zelen, Mojca - avtor |
NASLOV | Inovacijski projekt in tiho branje na I. osnovni šoli Žalec = Innovation project and silent reading at I. primary school Žalec |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ3/4 (2007), str. 173-175. |
KRATKA VSEBINA | Bralne težave so v osnovni šoli pogost problempri učencih. Pri tem je bralna motivacija ena ključnih sestavin za doseganje cilja, to je boljše branje. Ta cilj je mogoče doseči le, če pri tem sodelujejo vsi na šoli. Otroci se po odraslih predvsem zgledujejo, zatojih morajo pri branju videti in doživeti bralno vzdušje. Knjige jim morajo biti dostopne po vseh učilnicah, kjer se izvaja pouk Berejo 15 minut, ni pajim treba o prebranem pripovedovati učitelju. Takšno obliko dela izvaja celoten kolektiv na šoli. // Reading difficulties are a common problem withprimary school children. Reading motivation is one of the key elements in reaching the goal, which is better reading. This goal can only be achieved in co-operation of everyone at school. To adolescents the adults are role models, which means that adolescents have to see the adults reading and thus experience reading mood. The books must be accessible in all classrooms where teaching takes place. They read 15 minutes, but do not have to tell their teacher about it. This is an activity performed by entire school staff. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 175 |
PREDMETNE OZNAKE | // branje // bralci // bralna motivacija // spodbujanje branja // šolske knjižnice // bralne težave |
UDK | 028.5:027.8 |