VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2007 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski / hrvaški |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Tošić-Grlač, Sonja - avtor |
ODGOVORNOST | Steinbuch, Majda - prevajalec |
NASLOV | Razredna knjižnica = Class library |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ3/4 (2007), str. 130-136. |
KRATKA VSEBINA | V prispevku je prikazana razredna knjižnica kot eno od možnih oblik, ki spodbuja motivacijo za branje učencev nižjih razredov osnovne šole. Pojasnjena njena organizacija in koristnost te metode dela. Razredne knjižnice kot oblika spodbujanja branja in razvijanjabralne pismenosti v hrvaških šolah ne obstajajo. Njihovo formiranje bi bil še eden v vrsti poskusov šolskih knjižničarjev, da aktualizirajo problematiko branja, vendar tudi konkreten predlog za delo z mlajšo generacijo osnovnošolcev in njihovimi starši. Razredna knjižnica lahko deluje tudi kot ena od oblik družinske pismenosti, kar se je pri praktičnemdelu na I. osnovni šoli Čakovec v Republiki Hrvaški pokazalo kot vreden in neizogiben primer dobre prakse. // The paper presents a class library as one of the motivators for reading in pupils of lower grades of primary school and explains how it is organized and in why such a method is useful.Class libraries as a form of promoting readingand developmend of reading literacy do not exist in Croatian schools. To establish them would be another experiment of school librarians to draw attention to the problem ofreading, but also an example of work with younger generation of primary school pupils and their parents. Class library can also be a form of familyliteracy and has as such proven its value and an example of good practice on I. primary school Čakovec in Croatia. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 136 |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // osnovne šole // razredne knjižnice // Hrvaška |
UDK | 373.32:027.8 |