Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORSteinbuch, Majda - avtor
NASLOVŠolska knjižnica v kurikulu : knjižnično informacijsko znanje kot kroskurikularna tema v posodobljenih učnih načrtih= School library in the curriculum library and information knowledge as crosscuricular topic in the new teaching plans
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ3/4 (2007), str. 123-129.
KRATKA VSEBINAPedagoške naloge šolskih knjižnic izhajajo iz potrebe po usposabljanju uporabnikov za samostojno uporabo knjižnic, njenega gradiva in informacijskih virov. Najbolj učinkovito se to v šolah lahko izvaja v okviru raziskovanja določene teme pri pouku predmetov in drugih dejavnosti ob aktivni vlogi šolske knjižnice. Vendar se šolska knjižnica le počasi integrira v vzgojno-izobraževalni proces na šolah, pri izvajanju programa knjižničnih informacijskih znanj se v šolski praksi kažejo slabosti in težave. Med cilji kurikularne prenove so tudi medpredmetno povezovanje in sodelovanje ter timski pristop pri poučevanju, vendar se ti pristopi na šolah uveljavljajo prepočasi. Težave pri informacijskem opismenjevanju imajo tudi zaposleni v šolskih knjižnicah, kijim primanjkuje knjižničarsko znanje. Pri posodabljanju učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji, ki trenutno poteka v Sloveniji, se na konceptualni ravni posodablja tudi dejavnost šolskih knjižnic v osnovni in srednji šoli ter program knjižnično informacijsko znanje. // Educational tasks of school libraries stem from the need for user education for independent use of library its materials and information sources. In schools this can be most effectively performed within research of a certaintopic as part of courses and other activities which include active involvementof school library. However, school libraries have been slow in integration into the educational process and there are numerous difficulties and problems in execution of the programme Library and information knowledge. Among the goals of new curricula are crosscuricular connections, co-operation and team approach in teaching, but these approaches take too long to settle in. The staff in the school libraries also experience problems in teaching information literacy due to lack of appropriate knowledge of library science. The modernisation of the curricula in the primary schools and gymnasia, which is currently taking place in Slovenia, at a conceptual level also includes modernization of primary and secondary school libraries activities as well as of the programme Library and information knowledge.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 129
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižnična informacijska znanja // učni programi // kurikulum
UDK027.8:37.016, 37

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010