VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.05 - poljudni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2007 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Mikuletič, Natalija - avtor |
NASLOV | Povezovanje šolske knjižnice in šolske svetovalne službe na področju preventivne dejavnost[i] = Co-operation of a school library and school advisory service in the area of preventive activities |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ2 (2007), str. 100-102. |
KRATKA VSEBINA | Šolska knjižnica in šolska svetovalna služba sta sestavni del vzgojno-izobraževalnega sistema, ki ju določa tudi Zakon oorganizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. V sistemu delujeta samostojno, lahko pa se pri uresničevanju določenih ciljev med seboj tudi povezujeta. Predvsem ugotavljamo, da je povezovanje možno pri preventivnih dejavnostih. Organiziramo lahko pogovore o knjigi, saj je obravnavana tema lahko izhodišče za pogovore. Knjiga je lahko tudi tisto sredstvo, ki omogoča temeljito spoznavanje s problemi in lahko nudi tudi možne rešitve zanje. Ciljem svetovalne službe se tako pridružujejo tudi cilji šolske knjižnice, med katerimi je tudi spodbujanje branja. // A school library andschool advisory service are a component of the educational system, as stated in the Law on organization and financing of education. They work independently, but can co-operate in acheving certain goals. It has been found that this co-operation is feasible in the preventive activities. It is possible to organize book discussions, since the topics can be a starting point for debates. A book can serve as a means for getting to knowthe problems and can even offer some solutions. In this way the goals of school advisory service are supported by the goals of the library, which also promotes reading. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 102 |
PREDMETNE OZNAKE | // šolske knjižnice // svetovalno delo // srednje šole // branje // biblioterapija |
UDK | 027.8:37.048 |