Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.05 - poljudni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPeruš Marušič, Bojana - avtor
NASLOVSpecialna pedagoginja s šolsko knjižničarko v šolski knjižnici = ǂA ǂspecial educationalist and a school librarian in theschool library
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ2 (2007), str. 90-94.
KRATKA VSEBINAUčenju branja in pisanja je namenjen kar dobršen del obveznega osnovnošolskegaizobraževanja, ki ima za cilj pripeljati slehernega učenca do stopnje bralne pismenosti. Do te stopnje pavodijo številne stopnice s še številnejšimi bralnimi težavami za posamezne učence. Zaradi teh učencev potekajo na Osnovni šoli bratov Polančičev v šolski knjižnici bralne ure. Knjižnica je nevtralen prostor na šoli, ki omogoča doseganje ciljev pouka branja, knjižničarka pa spodbuja razvoj bralne motivacije. Z različnimi metodami in tehnikami dela lahko specialna pedagoginja skupaj s šolsko knjižničarko odločilno vpliva na premostitev bralnih težav in dosego bralne pismenosti za vsakega učenca. // Many lessons in our obligatory primary school system are intended to improve reading and writing. But pupils with reading and writing difficulties have to learn much harder and longer than the others. Our school library is a neutral place where the reading motivation can be developed quicker than inthe class.Different methods and techniques which are used by a librarian and a special educationalist help pupils to defeat their reading and writing problems.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 94
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // branje // bralne težave // učenci
UDK028.5:376, 02

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010