Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.05 - poljudni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKlavž Dolinar, Mirjam - avtor
NASLOVKako izboljšati branje pri učencih z bralnimi težavami = Pupils have reading difficulties - how to improve them
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ17, ǂšt. ǂ2 (2007), str. 86-89.
KRATKA VSEBINABralne težave so resen učni problem, zato na Osnovni šoli bratov Polančičev v Mariboru izvajamo projekt bralne pomoči zaučence z bralno-napisovalnimi težavami. Ure branja izvajata knjižničarka inspecialna pedagoginja v šolski knjižnici in po skoraj celoletnem delu se kažejo uspehi pri izboljšanju tehnike branja, bralni motivaciji, razumevanju prebranega, večji socialni vključenosti in zmanjšanju strahu pred branjem. Šolska knjižničarka posveča posebno skrb izboru in nabavi primernega knjižnega in neknjižnega gradiva za učence z bralnimi težavami. // Reading difficulties are a serious teaching problem therefore in our "Bratov Polančičev primary school" is performed a project how to help pupils with reading and writing difficulties. Reading lessons have been runin the school library by a school librarian and a special educationalist. After nearly a year we are very successful in the improving of a reading tehnique, reading motivation, reading comprehension, social inclusion and more fearless reading.School librarian takes care for suitable books and other material thatis used for pupils with reading difficulties.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 89
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // branje // motivacija // učenci // opismenjevanje
UDK028:376, 376:028

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010