Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.21 - polemika, diskusijski prispevek, komentar
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORNovak, Bogomir - avtor
NASLOVAvtorefleksija Pedagoškega inštituta
V PUBLIKACIJIŠolsko polje. - ISSN 1581-6036. - ǂLetn. ǂ17, ǂšt. ǂ5/6 (zima 2006), str. 161-170.
KRATKA VSEBINAV predstavljenem prispevku sem opravil primerjalno analizo treh ključnih dogodkov v zgodovini Pedagoškega inštituta kot so bili anatemiziranje dr. Pedička v l. 1971, odstop dr. Mejakove z mesta direktorice v l. 85 in zavrnitev kandidature dr. Pavlovićaza direktorja v l. 2006. V teh dogodkih sem ugotavljal model prisilnega ponavljanja občasnih političnoideoloških pritiskov na Pedagoški inštitut, potrebo po vzajemni komunikaciji po koordinatnem sistemu in po koordinacijidela na inštitutu ter retematiziral ženotorični odnos med stroko in politiko. Leto 1985 je bilo dolgoročnega pomena za usmeritev Pedagoškega inštituta tudi po kolokviju o vsestransko razviti osebnosti. Na koncu pokažem, da je postala družbena funkcija ključnih kompetenc pomembnejši razvojni dejavnik kot družbena funkcija vzgoje in da to vodi tudi k reorganizaciji in reprogramiranju Pedagoškega inštituta z izboljševanjem kakovosti. // In this paper I performed a comparative analysis of three keyevents in the history of the Educational Research Institute: the anathematisation of Dr Pediček in 1971, the resignation of Dr Mejakova as director in 1985, and the rejection of the candidacy of Dr Pavlović for director in 2006. In these events I determined the model of forced repetition of occasional political-ideological pressures on the EducationalResearch Institute, the need for mutual communication under a coordinated system and the need for coordination of work at the Institute, and I recapitulated the notorious relations between the profession and politics. The year 1985 was of long-term importance for the direction of the Educational Research Institute, even afterthe colloquium on comprehensive personal development. In conclusion, I show that the social function of keycompetences has become a more important development factor than the social function of education, and that this is also leading to the reorganisation and reprogramming of the Educational Research Institute by improving quality.
OPOMBEBibliografija: str. 170
PREDMETNE OZNAKE// Pedagoški inštitut // Ljubljana // vzgoja in izobraževanje // izobraževalna politika
UDK061.6:37(497.4Ljubljana), 001.891:37

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010