Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPlevel, Jožica - avtor
ODGOVORNOSTZabukovec, Vlasta - avtor
NASLOVStres in šolski knjižničarji
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ16, ǂšt. ǂ2 (jun. 2006), str. 89-95.
KRATKA VSEBINAStres močno vpliva na naše psihično ravnovesjein naše celotno delovanje. Ne moremo se mu izogniti, lahko pa se ga naučimoprepoznavati in se spoprijemati z njim. Pogosto smo številnim stresnim situacijam izpostavljeni tudi na delovnem mestu. Z raziskavo smo želeli ugotoviti stresno ogroženost šolskih knjižničarjev. Z vprašalnikom, ki smo ga izdelali posebej za raziskavo, smo ugotavljali, kateri stresorji (uporabniki, aktivnosti knjižničarja, delovni pogoji, odnosi s sodelavci) delujejo v delovnem okolju. Učinkovitost posameznikovega delovanja je v veliki meri odvisna od njegovega prepoznavanja stresa in uporabe učinkovitih strategij spoprijemanja z njim. Z Vprašalnikom strategij spoprijemanja s stresom T. Powella smo proučevali, kako se šolski knjižničarji odzivajo na različne stresne okoliščine in katere strategije, povezane z njihovo samozavestjo, z upravljanjem časa, racionalnim razmišljanjem, ustvarjanjem boljših medčloveških odnosov, skrbjo zase in prilagojenostjo, pri tem najpogosteje uporabljajo. Rezultati in izsledki raziskave lahko služijo večjemu prepoznavanju stresnih dejavnikov in uporabi ustreznih strategij spoprijemanja s stresom, ki bodo zmanjšale njegove negativne posledice na knjižničarjevo delovanje in ga usmerile v takšno organizacijo dela v knjižnici, da se bo zmanjšala stopnja stresa.
OPOMBEBibliografija: str. 95
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // šolski knjižničarji //stres // raziskave
UDK027

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010