Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORBucik, Nataša - avtor
NASLOVSpodbujanje motivacije za branje
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ16, ǂšt. ǂ2 (jun. 2006), str. 63-72.
KRATKA VSEBINAStrokovnjaki opredeljujejo bralno motivacijo kot večdimenzionalni konstrukt ter ugotavljajo, da je za njen razvoj pomembna vrsta dejavnikov doma, v vrtcu in šoli ter v širšem okolju. Poznavanje različnih dimenzij motivacije, prepoznavanje individualnih razlik med otroki, poznavanje medsebojnega delovanja in vplivanja posameznih dejavnikov bralne motivacije je ključnega pomena, če želimo kot starši ali strokovni delavci spodbujati pozitiven odnos otrok do branja terzavzetost za vseživljenjsko branje. Raziskave so pokazale,da otroci, ki so doma deležni bogatih bralnih izkušenj, ki imajo v domačem okolju dostopne knjige in bogato bralno okolje, več berejo in imajo do branja bolj pozitiven odnos. Poleg domačega bralnega okolja so za razvoj in ohranjanje otrokove motivacije za branje pomembni tudi bralni modeli odraslih v vrtcu in šoli, dostopnost raznolikega bralnega gradiva v razredu, možnost izbire bralnega gradiva, pogovori in druženje ob knjigah ter različne bralne dejavnosti, ki spodbujajo branje. Posebej je izpostavljena pomembna vloga in odgovornost vseh strokovnih delavcev v vrtcu ali šoli pri spodbujanju branja Če zelimo otroke spodbuditi k branju, jim pokazati, kako pomembno, koristno in hkrati zabavno je branje knjig, mora to postati skrb celotne institucije. Poskrbeti moramo za optimalno bralno okolje na celotni šoli oziroma vrtcu.
OPOMBEBibliografija: str. 71-72
PREDMETNE OZNAKE// branje // motivacija // bralci // šolske knjižnice
UDK028.5

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010