Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORMejaš, Ula - avtor
ODGOVORNOSTRuzzier, Mitja - avtor // Škerlavaj, Miha - avtor
NASLOVStereotipi o medgeneracijskem sodelovanju v podjetjih : študija primerov slovenskih podjetij = Stereotypes about intergenerational cooperation in companies : case study of Slovene companies
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ60, ǂšt. ǂ3/4 (2014), str. 34-45.
KRATKA VSEBINANa trgu dela so danes štiri generacije in nanje so vplivali zelo različni dogodki. Teoretična izhodišča o stereotipihin generacijah, ki so prikazana v prispevku, nam služijo kot osnova za kvalitativno raziskavo, ki smo jo naredili na osnovi teoretičnih spoznanj ogeneracijah, stereotipih in medgeneracijskih stereotipih. Raziskavo smo izvedli v različnih podjetjih v Republiki Sloveniji. V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, v okviru katere smo proučevali tri generacije, aktivne na trgu dela. Preverili smo, ali zaposleni v podjetjih (podrejeni in nadrejeni) zaznavajo razlike med generacijami in kakšne so terazlike. Rezultate smo primerjali s predstavljenimi stereotipi o generacijah in preverili, ali stereotipi o generacijah presegajo dejanske razlike med generacijami, ki so jih izpostavili intervjuvanci v naši raziskavi. Na osnovi ugotovitev raziskave so podana priporočila za prakso in za nadaljnje raziskovanje. // Four generations are currently present in the labour market, and different events have affected their evolution. Theoretical backgrounds of stereotypes and generations, as presented in this paper, serve as the basis for our qualitative research based on theoretical knowledge about generations, stereotypes, and intergenerationalstereotypes. The research was carried out in different companies in Slovenia. In this paper, we present results of a study in which we examinedthree generations in the labour market. We explored whether the employees (subordinates and leaders) perceive the differences between the generationsand what kinds they perceive. We compared the results with presented stereotypes and examined if stereotypes of generations exceed the actual differences between the generations raised by the interviewees in our study. Based on the findings, recommendations for practice and for further research are given.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 41-42 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// Slovenija // podjetja // zaposleni // medgeneracijski odnosi // medgeneracijsko sodelovanje // stereotipi
UDK005.95:316.4.015.63(497.4), 658.3:316.4.015.63
DOI10.7549/ourecon.2014.3-4.04

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010