Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORMarentič-Požarnik, Barica - avtor
NASLOVZačetki Pedagoškega inštituta - obdobje oblikovanja identitete s še danes aktualnimi sporočili
V PUBLIKACIJIŠolsko polje. - ISSN 1581-6036. - ǂLetn. ǂ17, ǂšt. ǂ3/4 (poletje 2006), str. 161-167.
KRATKA VSEBINAAvtorica se v članku naslanja na osebno izkušnjo. V začetku obravnava vlogo Oddelka za proučevalno delo Zavoda za napredek šolstva, ki je predhodnik Pedagoškega inštituta. Opisuje sestavo raziskovalne ekipe kot tudi izbiro raziskovalnih tem in metod. Nadalje se posveti tudi temu, kakšno vlogo je imela (relativna) odprtost, tudi v mednarodno raziskovalno skupnost, pri oblikovanju Pedagoškega inštituta. Nadalje omenja, kako se je prvotna zamisel udejanjala in uveljavljala v prih letih Pedagoškega inštituta ter zakaj pomeniletnica 1971 prelomnico. Nazadnje predstavi še elemente in obdobja oblikovanja identitete Pedagoškega inštituta, na katere lahko še danes gledamo kot elemente "sodobnega" pedagoškega raziskovanja in na katere se lahkon avezuje tudi vizija prihodnjega razvoja. // In this article the author relies on personal experience. To begin with, she discusses the role of the Department of Study Work at the Board for the Advancement of Education, which was the forerunner of the Educational ResearchInstitute. She describes the composition of the research team and the selection of research topics and methods. She then devotes her attention to the part played by (relative) openness, including towards the international researchcommunity, in forming the Pedagogical Institute. She also mentions how the original idea was put into effect and established in the first years of theEducational Research Institute and why 1971 was a turning point. Finally, she presents elements and periods in forming the identity of the Pedagogical Institute, which we can still view today as elements of "modern" pedagogical research and to which the vision of future developmentcan also belinked.
OSTALI NASLOVI40 let Pedagoškega inštituta // Štirideset letPedagoškega inštituta
PREDMETNE OZNAKE// Pedagoški inštitut // Ljubljana // 40 let // obletnice
UDK061.6:37(497.4Ljubljana)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010