Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORŽugelj, Urška - avtor
ODGOVORNOSTZabukovec, Vlasta - avtor
NASLOVPedagoška vloga šolskih knjižničarjev. ǂDel ǂ3, Čustveni, kognitivni in vedenjski vidiki pri učencu med procesom iskanja informacij
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ16, ǂšt. ǂ1 (mar. 2006), str. 2-5.
KRATKA VSEBINAUčenci se morajo v skladu s svojo starostjo naučiti zaznati informacijsko potrebo, pridobiti informacije in jih ustrezno uporabiti. Zato morajo učitelji in knjižničarji skozi vzgojno-izobraževalni proces na vseh stopnjah razvijati in spodbujati navedene spretnosti. V prvem delu prispevka je predstavljen procesni model iskanja informacij avtorice C. C. Kuhlthau. Po tem modelu naj bi učenec pripridobivanju informacij napredoval skozi naslednje stopnje: priprava na nalogo, izbor okvirne teme, preiskovanje informacij, opredelitev cilja naloge, zbiranje informacij, priprava na predstavitev in evalvacija procesa. Pri posamezni stopnji so predstavljeni čustveni, kognitivni in vedenjski procesi pri učencu in ponazorjeni s primerom individualnega dela knjižničarja z učencem. V nadaljevanju prispevka pa predstavljava knjižničarjevo vlogo v učenčevem procesu iskanja informacij. Knjižničar in učitelj lahko v tem procesu nastopata kot posrednika z različnimi nalogami,ki pa se pogosto močno prepletajo in jih je včasih težko razmejiti.
OPOMBEBibliografija: str. 5
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // šolski knjižničarji //učitelji // učenci // poučevanje // motivacija // kognitivni procesi
UDK027.8:3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010