Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORZabukovec, Vlasta - avtor
ODGOVORNOSTŽugelj, Urška - avtor
NASLOVPedagoška vloga šolskih knjižničarjev. ǂDel ǂ1, Vloge učitelja in teorije poučevanja
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ15, ǂšt. ǂ3/4 (dec. 2005), str. 66-69.
KRATKA VSEBINAPred vami je prvi izmed treh prispevkov o pedagoški vlogi šolskega knjižničarja. Ker delo šolskega knjižničarja v veliki meri vključuje tudi pedagoško delo, bova avtorici v tem in naslednjih prispevkih skušali osvetliti nekatere vidike takšnega dela. Predstavili bova nekatere poglede na vloge in poučevanje pri knjižničarju ter poglede na učenje, motivacijo in proces iskanja informacij pri uèencih.Knjižničar se v osnovni šoli vključuje v pouk predmetov z medpredmetnim področjem knjiznična informacijska znanja, lahko pa tudi poučuje izbirni predmet informacijsko opismenjevanje. Nadalje v gimnazijah izvaja obvezne izbirne vsebine knjiznična informacijska znanja, v ostalih štiriletnih srednjih šolah pa lahko tovrstna znanja ponudi v okviru interesnih dejavnosti. Poleg takšnih organiziranih oblik poučevanja pa knjižničar kot učitelj nastopa tudi takrat, ko v knjižnici dela s posameznimi učenci ali manjšimi skupinami le-teh. V pričujočem prispevku je tako v ospredju knjižničar v vlogi učitelja. Predstaviti skušava kompetence, ki naj bi jih imel tisti, ki poučuje, različne poglede na poučevanje in iz njih izpeljanevloge učitelja. Našteto sva nadalje skušali umestiti v kontekst dela z učenci in sodelovanja z učitelji.
OPOMBEBibliografija: str. 69
PREDMETNE OZNAKE// šolski knjižničarji // šolske knjižnice //učitelji // poučevanje // učenci

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010