Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORBatagelj, Vladimir - avtor
ODGOVORNOSTKejžar, Nataša - avtor // Korenjak-Černe, Simona - avtor
NASLOVAnalysis of the customers' choice networks: anapplication on Amazon books and CDs data
V PUBLIKACIJIMetodološki zvezki. - ISSN 1854-0023. - ǂVol. ǂ4, ǂno. ǂ2 (2007), str. 191-204.
KRATKA VSEBINACustomer's choice implies some kind of relations among products. Customers' choices of products induce a network among them. Analyses of such networks can offer interesting information formarketing. In the paper some network analysis approaches are proposed to analyze such data. Two large networks obtained in 2004 from Amazon Internetbookstore and CD-store are used to illustrate these approaches. All analyses were done with program Pajek.
OPOMBEBibliografija: str. 204
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://mrvar.fdv.uni-lj.si/pub/mz/mz4.1/kejzar.pdf
PREDMETNE OZNAKE// družbena omrežja // analiza omrežij // družboslovno raziskovanje // programski paket Pajek // spletno založništvo // Amazon.com
UDK303:519.2

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010