Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORWeng, Tzu-Chun - avtor
NASLOVExploring customer knowledge from social mediato improve the performance of strategy
V PUBLIKACIJIInternational journal of management, knowledgeand learning. - ISSN 2232-5107. - ǂVol. ǂ3, ǂiss. ǂ2 (2014), str. 261-279, 283.
OPOMBEO avtoju: str. 279 // Bibliografija: str. 277-279 // Izvleček v angl. in slov.
PREDMETNE OZNAKEzaposleni // znanje // upravljanje znanja
UDK005.94:001.101(470)
COBISSSI-ID1

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010