Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2002
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORČuden, Robert - avtor
NASLOVRazumevanje predmetnih oznak pri študentih bibliotekarstva
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ46, ǂšt. ǂ4 (2002), str. 291-303.
KRATKA VSEBINAPredmetne oznake (PO) so besede ali besedne zveze, ki predstavljajo vsebino dokumenta. PO so tako v pomoč bibliotekarjem in uporabnikom, saj nam pomagajo najti publikacijo o določenem predmetu ali pojmu. Članek je osredotočen na to, kako uspešno študenti bibliotekarstva razumejo PO. V ta namen je bila na Filozofski fakulteti v tednu od 12.2. do 16.2.2001 izvedena anketa med študenti 1., 2., 3. in 4. letnika. Hipoteza je, da študenti 4. letnika boljše razumejo PO kot ostali letniki. Razlog je v tem, da so študenti 4. letnika že poslušali teorijo o PO pri predmetu Klasifikacija, ostali letniki pa še ne.Zapravilen pomen predmetnih oznak smo privzeli interpretacijo predavateljice dr. Alenke Šauperl. Pri razumevanju PO se je izkazalo, da soštudenti 3. letnika v 63,1% (111 od 176 primerov) določili pravilni pomen PO, študenti 4. letnika pa le v 45,8% (121 od 264 primerov). To je zanimiv rezultat, saj študenti 3. letnika pri predavanjih iz predmeta Klasifikacijaše niso podrobneje spoznali teorije predmetnih oznak. Rezultati ankete so pokazali, daso študenti bibliotekarstva v 48,1% (446 od 928 primerov) pravilno določili (razumeli) pomene PO.
OPOMBEBibliografija: str. 303 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// predmetne oznake // razumevanje // študenti // bibliotekarstvo
UDK025.4:017.1:378.602-057.87

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010