Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.03 - univerzitetni ali visokošolski učbenik z recenzijo
ISBN961-6347-41-1
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2002
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
AVTORVidic, Franci - avtor
ODGOVORNOSTDubrovski, Drago - pisec recenzij // Nagode, Andreja - lektor
NASLOVMarketinške strategije
IMPRESUMPiran : Gea College, Visoka šola za podjetništvo, 2002
TISKARNA[Škofja Loka (Čuk])
FIZIČNI OPIS. - V, 231 str. : graf. prikazi, tabele ; 30 cm
OPOMBEBibliografija: str. 227-231
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Strategija - Učbeniki za visoke šole
PREDMETNE OZNAKEtržne raziskave // tržna segmentacija // strateško upravljanje
UDK339.138(075.8)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010