Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN86-7061-299-2
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2002
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / angleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije, priloge (uvezane)
AVTORDe Chernatony, L. - avtor
ODGOVORNOSTZupančič, Boštjan - prevajalec // Stubbs, John- avtor dodatnega besedila
NASLOVBlagovna znamka: od vizije do vrednotenja : strateško oblikovanje in vzdrževanje blagovnih znamk
SPLOŠNO O IZDAJI1. natis
IMPRESUMLjubljana : GV založba, 2002
TISKARNA[Ljubljana] (Tiskarna Ljubljana)
FIZIČNI OPIS. - 318 str., [8] str. pril. : ilustr. ; 24 cm
ZBIRKA(ǂZbirka ǂPR)
OPOMBEPrevod dela: From brand vision to brand evaluation // Predgovor / John Stubbs: str. 5-6 // O avtorju: str. 318 // Bibliografija pri posameznih poglavjih // Kazalo
OSTALI NASLOVIFrom brand vision to brand evaluation
PREDMETNE OZNAKE// Blagovne znamke
PREDMETNE OZNAKEindustrijski izdelki // proizvodi // management
UDK658.626
UDK ZA STATISTIKO65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010