Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2004
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORKaluža, Vojko - avtor
NASLOVPolitika prodajnih cen
V PUBLIKACIJILes. - ISSN 0024-1067. - ǂLetn. ǂ56, ǂšt. ǂ5(maj 2004), str. 148-153.
KRATKA VSEBINAPri politiki prodajnih cen sta pomembni cenovna politika in politika prodajnih pogojev. Smiselno je tudi proučevatioblike trgov glede na število ponudnikov in povpraševalcev na posameznem trgu, distribucijsko politiko, politiko komuniciranja, pospeševanje prodaje, proces in pomen ljudi ter njihovo vlogo. Splet naštetih dejavnikovskupaj s politiko izdelka pomeni opredelitev trženja (marketing mixa oziroma dejavnikov trženja), ki naj bi ga upoštevalo vsako podjetje pri svojem poslovanju // The politics of prices and sales conditions are very important when it comes to the setting of selling prices. It is also reasonable to study the market forms according to the offer and demand at aparticular market, the principles of distribution, communication, sales promotion, processes, and the meaning and role of people. The combination of these factors, together with the politics of the product, represents thedefinition of marketing (marketingmix; or factors of marketing) which should be taken into account in every company at their operations
OPOMBEBibliografija: str. 153
OSTALI NASLOVIPolitics of prices
PREDMETNE OZNAKE// organizacija poslovanja // trženje // cene// politika
UDK657.474

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010