Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.02 - strokovna monografija
ISBN961-90643-0-5
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za srednje šole
DELO IMAilustracije
AVTORHabjanič, Darja - avtor
ODGOVORNOSTUšaj Hvalič, Tanja - avtor // Peljhan, Lučka -zbiratelj // Močivnik, Marijan - ilustrator
NASLOVOsnove trženja
SPLOŠNO O IZDAJIPonatis 1. izdaje
IMPRESUMLjubljana : I & S Aladin, 2000
TISKARNA[Ljubljana] (Hren)
FIZIČNI OPIS. - 129 str. : ilustr. ; 29 cm
OPOMBE1.500 izv. // Kazalo // Bibliografija: str. [131] // Povzetek in bibliografija na koncu vsakega poglavja
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Učbeniki za srednje šole
PREDMETNE OZNAKEtrženje // management // planiranje // proizvodi // tržni mehanizmi // cene // tržno komuniciranje
UDK339.138(075.3)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010