Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORKovář, Barbara - avtor
NASLOVPredstavimo se javnosti : splet orodij tržnegakomuniciranja v splošni knjižnici
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ44, ǂšt. ǂ3 (2000), str. 67-86.
KRATKA VSEBINATržno komuniciranje je eno od področij marketinga (trženja), ki skupaj z drugimi omogoča uspešno uresničevanje razvojne strategije organizacije. Oglaševanje, odnosi z javnostmi in publiciteta, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in neposredno trženje so orodja tržnega komuniciranja. Z njihovo optimalno kombinacijo različne organizacije predstavljajo svojo ponudbo, oblikujejo podobo v javnosti in pridobivajo nove uporabnike proizvodov in storitev. Splošne knjižnice, ki kot informacijski centri ponujajo raznovrstne storitve - izposojo knjižničnega gradiva, posredovanje informacij, različne oblike dejavnosti in prireditev za posamezne ciljne skupine uporabnikov - lahko pri načrtovanju in uvajanju teh storitev učinkovito vključujejo prav vsa komunikacijska orodja. V prispevku je opisan splet teh orodij, njihovo načrtovanje ter uporaba pri izvajanju različnih oblik dejavnosti v splošni knjižnici.
OPOMBELiteratura: str. 86 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// splošnoizobraževalne knjižnice // marketing // trženje // tržno komuniciranje // odnosi z javnostmi // publiciteta
UDK027.022:339.138

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010