Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN961-90420-7-7
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
AVTORBrezovec, Aleksandra - avtor
ODGOVORNOSTGobbo, Sergio - fotograf
NASLOVMarketing v turizmu : izhodišča za razmišljanje in upravljanje
SPLOŠNO O IZDAJI1. natis
IMPRESUMPortorož : Turistica, Visoka šola za turizem, 2000
TISKARNAKoper (Vek)
FIZIČNI OPIS. - XI, 144 str. : ilustr. ; 24 cm
OPOMBEPodnasl. v CIP-u: Izhodišča za marketinško razmišljanje in upravljanje // 1.000 izv. // O avtorici na zavihku knj. // Bibliografija: str. 138-142 // Kazalo
OSTALI NASLOVIIzhodišča za marketinško razmišljanje in upravljanje
PREDMETNE OZNAKE// Turizem - Marketing - Učbeniki za visoke šole
PREDMETNE OZNAKEtrženje // tržne raziskave // poslovna strategija
UDK338.48:339.138(075.8), 339.138:338.48(075.8)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010