Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1999
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORSnoj, Boris - avtor
ODGOVORNOSTPetermanec, Zdenka - avtor
NASLOVKakovost knjižničnih storitev : prepustimo sodbo uporabnikom
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - ǂLeto ǂ43, ǂšt. ǂ2-3 (1999), str. 27-48.
KRATKA VSEBINAPrispevek želi vzpodbuditi knjižničarje, da pričnejo razmišljati o svoji novi vlogi, ki so jim jo neprostovoljno dodelili: čas novih informacijskih tehnologij, zlasti omrežij, globalizacija ponudbe, konkurenti, prdvsem pa uporabniki s svojimi zahtevami in pričakovanji. Opredelili bomo delovanje knjižnic na posebnih trgih in njihove cilje. Da bi se zavedali pomena kakovosti knjižničnih storitev, so potrebna temeljna marketinška znanja. V okviru celovitega managementa kakovosti ima pomembno vlogo njeno vrednotenje, ki ga lahko izvedemo na različne načine, z različnimi indikatorji uspešnosti, metodami in programi. Kakovost je težko izmerljiva samo kvantitativno, saj je zmes objektivnega in subjektivnega. Nahajamo se v času, v katerem prevladujejo uporabniki s svojimi zahtevami. Zato morajo knjižnice odstopiti odsvoje klasične, zgolj knjižno-revijske naravnanosti in se kakovostno usmeriti k uporabniku.
OPOMBEReferat na posvetovanju ZBDS v Ljubljani // Bibliografija: str. 46-48 // Abstrakt ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// Knjižnice - Storitve - Kvaliteta - Marketing - Evalvacija
UDK025/027:65.018.2

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010